Wymiana czy zwrot? Chcesz wymienić lub zwrócić towar? Nic prostszego:
WYMIANA
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z wypełnionym formularzem wymiany. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru.
Pamiętaj! Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- Czas oczekiwania na wymianę zależy od rodzaju towaru oraz jego dostępności na stanie magazynowym.
- Jeżeli towar wymieniany jest na inny, np. droższy, różnicę w cenie pokrywa Nabywca wraz z kosztem ponownej przesyłki. W wypadku, gdy towar wymieniana jest na tańszy, zwracana jest różnica, zaś koszt przesyłki pokrywa Nabywca.
- Wymagane jest, aby należności związane z wymianą towaru, ewentualną nadpłatą bądź niedopłatą, rozliczane były wyłącznie w formie przelewu bankowego.
- Przesyłkę na wymianę proszę przesłać na adres do doręczeń: RIORE Jan Łada, ul. gen. Hallera 1C/28, 05-400 Otwock.
ZWROT
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, Nabywca ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy (koszt zakupu towaru oraz koszt najtańszej dostępnej wysyłki w sklepie – zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Rozdz. 4, Art. 33).
- W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na podany numer konta bankowego.
- Zwracamy wyłącznie poniesiony koszt zakupu towaru, koszt przesyłki nie jest zwracany.
- Przesyłkę ze zwracanym produktem proszę przesłać na adres do doręczeń: RIORE Jan Łada, ul. gen. Hallera 1C/28, 05-400 Otwock.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub ślady użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Pamiętaj:
- Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon, opcjonalnie numer paragonu, kopia paragonu lub faktura.
- Zwrotu wpłaty dokonujemy tylko przelewem bankowym w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.