Wymiana czy zwrot? Chcesz wymienić lub zwrócić towar? Nic prostszego:

WYMIANA

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z wypełnionym formularzem wymiany. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru.

Pamiętaj! Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

  1. Czas oczekiwania na wymianę zależy od rodzaju towaru oraz jego dostępności na stanie magazynowym.
  2. Jeżeli towar wymieniany jest na inny, np. droższy, różnicę w cenie pokrywa Nabywca wraz z kosztem ponownej przesyłki. W wypadku, gdy towar wymieniana jest na tańszy, zwracana jest różnica, zaś koszt przesyłki pokrywa Nabywca.
  3. Wymagane jest, aby należności związane z wymianą towaru, ewentualną nadpłatą bądź niedopłatą, rozliczane były wyłącznie w formie przelewu bankowego.
  4. Przesyłkę na wymianę proszę przesłać na adres do doręczeń: RIORE Jan Łada, ul. gen. Hallera 1C/28, 05-400 Otwock.

ZWROT

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, Nabywca ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy (koszt zakupu towaru oraz koszt najtańszej dostępnej wysyłki w sklepie – zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Rozdz. 4, Art. 33).
  3. ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na podany numer konta bankowego.
  5. Zwracamy wyłącznie poniesiony koszt zakupu towaru, koszt przesyłki nie jest zwracany.
  6. Przesyłkę ze zwracanym produktem proszę przesłać na adres do doręczeń: RIORE Jan Łada, ul. gen. Hallera 1C/28, 05-400 Otwock.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub ślady użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Pamiętaj:

  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon, opcjonalnie numer paragonu, kopia paragonu lub faktura.
  • Zwrotu wpłaty dokonujemy tylko przelewem bankowym w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.